Pink Eminence on 2017–2019 toiminut Antti Luusuaniemen luotsaaman festivaalin kokonaisvaltaisena markkinointiviestinnän kumppanina. Olemme vastanneet festivaalin sekä sen alla olevien lukuisten pienempien osa-alueiden tiedottamisesta, mediasuhteista, sisällöntuotannosta somessa ja verkkosivuilla,, festivaalilehden sisällöistä, kumppanuusvastikkeista sekä sosiaalisen median mainonnasta.

Red Carpet voitti Sponsori- ja tapahtumamarkkinointi ry:n  Vuoden tapahtuma 2020 -palkinnon erityismainninnalla onnistuneesta ja hyvin yleisöjä tavoittaneesta markkinointiviestinnästä. Kävijätutkimuksen mukaan festivaalivieraista 86% olivat tyytyväisiä tiedonsaantiin ennen tapahtumaa, 85% olivat tyytyväisiä markkinointiin, ja 70% olivat tyytyväisiä festivaalin sosiaaliseen mediaan.